دکترنوروزیان

وبلاگ

رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید

رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید

رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید

داشتن مو های سالم و زیبا یکی از مهم ترین دارایی هر انسانی است اگر شما در اثر استرس و مشغله فکری و یا بی خوابی دچار ریزش مو شده اید هرگز نگران نباشید می توانید با روش های درمان خانگی ذکر شده در این مجموعه از سلامت مو به رشد سریع موهای خود کمک کنید.

یکی از دغدغه های مردان ریزش مو های آن ها استمحلول رشد مو  رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید موی بیشتر مردان با بالا رفتن سن ان ها شروع بهمی کند. اگر مو های شما نیز در حال ریختن است می توانید قبل از طاس شدنتان به کمک روش ها و ماسک مو هاس طبیعی رشد سریع مو های ریخته شده خود را امکان پذیر کنید. جلو گیری از با استفاده از روش های طبیعی و خانگی نیز امکان پذیر است.

رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید

انواع روش های خانگی برای رشد سریع مو

روش های خانگی برای ها در مدت زمان طولانی تر محلول رشد مو نسبت به روش های شیمیایی تاثیر خود را می گذارند و همواره استفاده از روش های خانگی برای رشد بهتر مو ضرری برای مو های شما ندارد محلول رشد مو ولی برخی از روش های شیمیایی آسیب هایی را به مو های شما وارد می کنند. رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید ماسک ضد ریزش مو طبیعی زیادی نیز برای جلوگیری از ریزش مو های شما وحود دارند. محلول رشد مو در ادامه مطلب چند روش خانگی موثر برای رشد سریع مو ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

افزایش رشد مو با حنا و روغن خردل

استفاده مداوم از حنا باعث می شود تا مو های سالمی داشته باشید و حنا ریشه مو ها رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید را به خوبی تقویت می کند. برگ حنا را باید برای استفاده بسوزانید. ابتدا مقداری روغن خردل را در ظرف آلمینیومی قرار دهید تا به دمای جوش برسد و سپس برگ های حنا را در روغن خردل قرار دهید زمانی که برگ های حنا شروع به سوختن کردند ظرف را از روی حرارت بردارید و برگ های حنا را رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید در درون صافی فلزی بریزید و آن ها را از درون صافی رد کنید. می توانید مخلوط برگ حنا و روغن خردل را هر روز به پوست سر و موهای خود بزنید. برگ حنا در تقویت و رشد مو ها بسیار مفید است و موهای شما را براق می کند.

رشد سریع مو ها با عطر سنبل

عطر سنبل رشد مو ها را افزایش می دهدمحلول رشد مو  می توانید پوست سر خود را سه باررشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید در هفته با عطر سنبل ماساژ دهید این دوش تاثیر بسیار خوبی را برای رشد سریع موها بر روی مو های شما می گذارد.

آب پیاز:

با مصرف متوالی آب پیاز می توانید تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو های خود ببینید و آب پیاز باعث رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید باعث تقویت مو های شما می شود.

طرز استفاده آب پیاز بر روی مو

ابتدا پیاز را برش دهید و آن را رنده کنیدمحلول رشد مو  سپس با کمک پارچه تمیزی آب پیاز را بگیرید. رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببریدآب پیاز را 2 بار در هفته به مدت 2 یا 3 ساعت به ریشه های مو خود بزنید.
هم چنین می توانید نصف پیاز را با 3 حبه سیر و 2 عدد چوب دارچین در ظرفی مناسبی با مقداری آب بجوشانیدمحلول رشد مو  و این محلول را به مدت 4 روز متوالی به صورت منظم برای مو های خود استفاده کنید. می توانید باقی مانده محلول را در ظروف شیشه ای درب دار نگهداری کنید.

افزایش رشد مو ها با سرکه سیب

سرکه سیب PH طبیعی پوست سر را بازمی گرداند و فولیکول های مو را به خوبی تحریک می کندرشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید محلول رشد مو  از این رو برای رشد سریع مو بسیار مناسب است.

سرکه سیب برای بگرداندن ph طبیعی مو ها

به میزان مساوی مقداری سرکه سیب و آب را در ظرفی مناسب بریزیدمحلول رشد مو  و بعد از شستن مو هایتان با شامپو موهای خودمحلول رشد مو  را با این محلول آبکشی نمایید.

رویش مو های ریخته شده با ماسک موی سفیده تخم مرغ

ماسک مو سفیده تخم مرغ باعث می شود تا ضخامت مو های شما بازگردد و به رشد مو تسریع رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید می بخشد.
ابتدا سفیده های تخم مرغ را در یک کاسه به خوبی هم بزنید سپس سفیده تخم مرغ را در دمای اتاق به مدت یک ساعت قرار دهیدمحلول رشد مو  و بعد از مدت زمان ذکر شده سفیده تخم مرغ بر روی مو ها و پوست سر خشک خود بمالید و 20 دقیقه مکث کنید سپس مو های خود را با آب ولرم و شامپوی پاک کننده شستشو دهید و اگر جنس مو های شما خشک است از یک نرم کننده مو در پایان کار استفاده کنید.محلول رشد مو  رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید می توانید سفیده تخم مرغ را با مقداری عسل و زیتون مخلوط کنید و مخلوط این مواد را بر روی مو های خود بزنید. بهتر است که در ماه یکبار از ماسک موی تخم مرغ استفاده کنید.

ماسک مو روغن زیتون و شیر نارگیل برای رشد سریع مو ها

این ماسک مو که با روغن زیتون و آب گرم و شیر نارگیل تهیه می شود ماسک مو تقویت کننده برای مو های شما است و به رشد مو های شما سرعت می بخشد.

مواد لازم برای طرز تهیه ماسک مو

شیر نارگیل : 1 فنجان
روغن زیتون : 6 قاشق غذا خوری

طرز تهیه ماسک مو

ابتدا شیر نارگیل و روغن زیتون را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید را از ریشه مو تا انتهای نوک مو به مو های خود بزنید و پوست سر و موهای خود را به خوبی ماساژ دهید.

ماسک روغن زیتون و شیر نارگیل بریا رشد سریع مو

سپس مو هایتان را با کمک یک نایلون و یا کلاه به مدت 15 دقیقه بپوشانید ورشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید بعد از مدت زمان ذکر شده رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید رمو های خود را با اب ولرم شستشو دهید.

پوشاندن مو ها سر با کلاه نایلونی

علاوه بر روش های خانگی می توانید با یک رژیم غذایی سالم رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید و برنامه ورزشی مناسب و استراحت کافی مو های خود را به خوبی تقویت کنید. رشد موی خود را به طور معجزه آسا بالا ببرید نوشیدن کافی آب و قرار دادن انواع ویتامین ها و مواد معدنی در برنامه غذایی به رشد سریع مو ها کمک می کند.

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *