دکترنوروزیان

وبلاگ

دانستنی هایی در مورد رشد مو

دانستنی هایی در مورد رشد مو

دانستنی هایی در مورد رشد مو

ریزش مو یکی از مشکلات بسیاری از افراد جامعه به خصوص مردان است.چرا که ریزش مو در بین مردان بسیار بیشتر از زنان می باشد.

برای درمان این موضوع راه های زیادی وجو دارد.دانستنی هایی در مورد رشد مو ما در این مطلب می خواهیم درباره ی رشد مو بیشتر بدانید به شما کمک کنیم با استفاده از خواص میوه ها جلوی ریزش موهایتان را بگیرید

حفظ زیبایی و سلامت موهای سر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود دانستنی هایی در مورد رشد مو و در مقابل، ریزش موهای سر افسردگی و فاصله از سن بیولوژیک را به همراه دارد.

دانستنی هایی در مورد رشد مو

پژوهشگران اعتقاد دارند عوامل مختلفی باعث ریزش موهای سر می شود از جمله عوامل وراثتی، سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری ها، مصرف برخی داروها، وسواس کندن موهای سر، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری آلوپسی آره آتا، استرس، مشکلات تیروئیدی و نیز ابتلا به دیابت که همگی می توانند حتی در سنین جوانی فرد را با ریزش موهای سر مواجه کنند.

کارشناسان به افرادی که با مشکل ریزش موهای سر مواجه هستند دانستنی هایی در مورد رشد موتوصیه می کنند علاوه بر مشاوره با متخصص برای دریافت درمان های دارویی، حتماً در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنند و مواد غذایی سالم مصرف کنند.

با وجود مفید بودن انواع میوه ها برخی از آنها به صورت اختصاصی می توانند دانستنی هایی در مورد رشد مو مانع از ریزش موهای سر و در آمدن مجدد مو در مناطق ریخته شده در سر شوند.

از جمله این میوه های درمانی می توان انواع توت ها شامل توت سیاه و توت فرنگی را نام برد.

در خانواده توت ها انواع مواد مغذی و معدنی دانستنی هایی در مورد رشد موبرای حفظ سلامت بدن درباره ی رشد مو بیشتر بدانید وجود دارد از جمله ویتامین C، اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم و منگنز وجود دارد که هر یک از آنها برای حفظ سلامت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش آنها بسیار مفید است.

دانستنی هایی در مورد رشد مو

در توت فرنگی نیز انواع ویتامین ها درباره ی رشد مو بیشتر بدانید از جمله ویتامین C ،K و E وجود دارد درباره ی رشد مو بیشتر بدانید که باعث تسهیل دریافت مواد مغذی توسط مو و افزایش اکسیژن‌رسانی به ریشه تارهای مو و در نتیجه پرپشتی آنها می‌شود.

مصرف انواع توت ها و حتی توت فرنگی به انواع روش ها ممکن است دانستنی هایی در مورد رشد مواز جمله مصرف به صورت خام، درباره ی رشد مو بیشتر بدانید همراه با غلات صبحانه، به صورت منجمد، مربا یا حتی به صورت اسموتی میوه ای صورت گیرد.

افراد می‌توانند با مخلوط کردن انواع توت ها دانستنی هایی در مورد رشد مو یک نوشیدنی فوق قدرتمند برای حفظ موهای سر خود درست کرده و در صورت مداومت در مصرف ایم معجون، شاهد کاهش چشمگیر ریزش موهای سر خود باشند.

علاوه بر مصرف مواد غذایی مغذی حاوی آنتی اکسیدان های دانستنی هایی در مورد رشد مو ضروری برای بدن مراقبت از موهای سر نیز می تواند مانع از ریزش آنها شود. برای مثال می‌توان به شستشو با شوینده های مناسب، پرهیز از رنگ کردن موهای سر به میزان زیاد به ویژه در خانم ها و نیز آبرسانی به موها اشاره کرد که همگی سهم بسزایی در حفظ موهای سر دارند.

افزایش تعداد موها روی بالش شما می تواند منجر به بی خوابی های شبانه و وادار درباره ی رشد مو بیشتر بدانید ساختن شما به استفاده از انواع و اقسام داروها و محصولات شیمیایی ضدریزش شود.

اما به من اعتماد کنید! هیچ کدام از محصولات تجاری ریزش مو دانستنی هایی در مورد رشد مو نه تنها هیچ تاثیری بر روی ریزش موی شما نخواهند داشت درباره ی رشد مو بیشتر بدانید بلکه آسیب هایی را نیز به مو و حتی سایر اعضای بدن تان وارد می کنند.

تقویت و رشد موهای سر با ماسک موی طبیعی

راه حل مشکل چیست؟

دستورالعمل های طبیعی زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد دانستنی هایی در مورد رشد مو دانستنی هایی در مورد رشد موو خوشبختانه این دستورالعمل ها می توانند دانستنی هایی در مورد رشد مو ریزش مو را به طور کامل متوقف کرده و موهایی سالم و براق و بلند به شما هدیه کنند!

دستوالعمل های طبیعی علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر روی موها دارند هیچ گونه اثرات جانبی درباره ی رشد مو بیشتر بدانید و آسیبی برای مو نخواهند داشت.

 

این دستوالعمل طبیعی درمان ریزش مو در یک روز شما را تنها با یک بار استفاده و دریک روز کاملا متوقف خواهد کرد. استفاده مداوم از این دستورالعمل ساده درمان ریزش مو در یک روز ولی جادویی موهای سالم و براق را به شما تضمین می دهد!

مواد مورد نیاز:

۱ برگ آلوئه ورای تازه

۲ عدد پیاز متوسط

۱ قاشق غذاخوری پودر خردل

۱ قاشق غذاخوری روغن حیوانی خالص/ کره حیوانی خالص

۱ قاشق غذاخوری روغن کرچک

۱ قاشق غذاخوری روغن هسته انگور

بیشتر بخوانید: رشد موها بعد از شیمی درمانی
طرز تهیه بسته درمان ریزش مو در یک روز

برگ آلوئه ورا را شسته و خارهای دو طرف را کنده و بدون اینکه پوست آن را بکنید ریز خرد کنید.

دو عدد پیاز را نیز خرد کرده و در دستگاه مخلوط کن حسابی مخلوط کنید تا یک خمیر یکدست حاصل شود.

بقیه مواد، روغن کرچک و هسته انگور و روغن حیوانی و پودر خردل را به خمیر اضافه کرده و کاملا میکس کنید.

مهم ترین علت های ریزش مو

نحوه استفاده:

موها را شانه کنید و آن ها را به چند قسمت تقسیم کنید. (درست مانند روند رنگ کردن مو)

سپس مواد را به کمک قلم مو بر روی پوست سر و موها بمالید.

اگر این کار برایتان سخت است می توانید مواد را در کیسه ایدانستنی هایی در مورد رشد موبا تورهای بسیار ریز مانند کیسه ماست ریخته و فشار دهید تا عصاره آن خارج شود و سپس این عصاره را به موهایتان بمالید.

این کار بستگی به شما خود شما دارد که با کدام روش راحت تر هستید!

حداقل یک ساعت بگذارید مواد بر روی موها بماند و سپس با یک شامپوی ملایم بشویید.

اگر از بوی تند پیاز بر روی موها راضی نیستید پس از خشک شدن موها کمی اسانس اسطوخودوس و یا رزماری بر روی موها بمالید.

به شما قول خواهم داد که بعد از یک بار انجام اینکار ریزش موهایتان کاملا متوقف خواهد شد و موهایی براق و ضخیم و سالم را تجربه خواهید کرد.

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *