دکترنوروزیان

وبلاگ

رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید

رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید

رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید

یک ماسک ویژه برای رشد مو

این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می کند.چه خانم ها و چه آقایان با مشکلات ریزشمو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است. برای تهیه این ترکیب شما تنها به 3 ماده نیاز دارید :

دو قاشق غذاخوری روغن کرچک

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید سپس ریشه های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت 2 تا 4 ساعت روی موهایتان بماند. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید. این کار را یک تا 2 مرتبه در هفته و به مدت 2 ماه تکرار کنید.

رشد سریع موها با رزماری

رزماری یک گیاه عالی برای تقویت و رشد مو می باشد، رزماری برای افزایش رشد مو، تقویت ریشه مو و از بین بردن شوره سر مفید می باشد و علاوه بر این محتوای گوگرد و سیلیکا در رزماری برای جلوگیری از ریزش مو مفید می باشد.

دو قطره روغن رزماری را با دو قاشق روغن زیتون یا نارگیل ترکیب کنید و آن را بر روی مو و پوست سر خود ماساژ دهید، بگذارید نیم ساعت بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید  در روشی دیگر مقداری رزماری را در دو فنجان آب گرم بریزید و بگذارید پنج دقیقه بماند و سپس از این ترکیب برای شستشوی موهای خود استفاده کنید. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید شما می توانید این روش ها را چندین بار در هفته استفاده کنید.

راز زنان هندی برای رشد سریع موها

اگر می خواهید مثل زنان هندی موهای بلند داشته باشید و موهایتان سریع رشد کند به مدت 30 روز، روزانه 15 دقیقه مقدار مساوی روغن براهمی (از عطاری یا دورخانه تهیه کنید) + روغن نارگیل را ترکیب کرده و به موها بزنید و سپس بشویید.

معجزه روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل وجود مواد مغذی باعث تقویت و افزایش رشد مو می شودرشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید  علاوه بر این ریزش مو را کاهش می دهد. مقداری روغن زیتون را گرم کنید و بر روی موها و پوست یر خود ماساژ دهید بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب و شامپو بشویید. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید در روشی دیگر مقداری روغن زیتون را با روغن نارگیل یا روغن کرچک ترکیب کنید و بر روی موها و پوست سر ماساژ دهید بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب و شامپو بشویید.

یکی دیگر از روش های طبیعی برای تقویت و رشد سریع مو این است که 3 قطره سدر، 2 قطره آب لیموترش تازه و 3 قطره رزماری را به 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید و به مدت یک ساعت موها و پوست سر را با آن ماساژ دهید و سپس با آب و شامپو بشویید.

کوتاهی موها را فراموش نکنید

در نگاه اول به نظر می‌رسد کوتاه کردنموها مخالف هدف ما یعنی رشد سریع مو باشد،رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید  هرچه باشد نوک‌گیری موها موجب کوتاهی آن می‌شود. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید اما این کار برای رشد سالم‌ موی شما ضرورت دارد. دلیل آن این است که موهای پر از موخوره به هم گره می‌خورند، و سر آنها چند شاخه می‌شود. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید موخوره‌ها تا ریشه‌ی مو بالا می‌روند، چنین موهایی نهایتا می‌میرند و از سر جدا می‌شوند. رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید اگر به‌موقع به داد موخوره نرسید و آنها را کوتاه نکنید شکستن موهایی که چندشاخه شده نهایتا موهای کوتاه‌تری برای‌تان باقی خواهد گذاشت، بنابراین نوک‌گیری موها سلامت آنها را در درازمدت تضمین می‌کند. در اینجا این سؤال پیش می‌آید که انتهای مو را چقدر باید کوتاه کرد.رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید  پاسخ این پرسش حقیقتا در شکل ظاهری انتهای موهایی که چندشاخه شده نهفته است. وقتی انتهای موها کمی بهم ریخته باشد می‌توانید آنها را کمی (حدود ۶ میلی‌متر) کوتاه کنید.رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید  رشد موهای خود را به روش هندی بالا ببرید و وقتی انتهای موها باریک، نامرتب یا موخوره‌ای شدند آنها را بیشتر کوتاه کنید تا صاف و یک‌دست شوند. بدون در نظر گرفتن وضعیت خاص موی هر فرد، می‌توان به‌صورت کلی توصیه کرد که هر۱۰ تا ۱۲ هفته ۳میلی‌مترِ انتهاییِ موها را کوتاه کنید.

 

زمانی که به فکر داشتن موهای بلند و زیبا هستیم یا در مواقعی که راهی برای درمان ریزش مو جستجو می کنیم به سراغ راز موهای هندی ها هم خواهیم رفت ، رازهایی که شاید کمتر در مورد آنها صحبت شده است 4 گزینه ای که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد. مسلماهمه ی افرادموهای پروبلندرادوست دارندکه دراین متن راه حل هایی رادراختیارتان میگذاریم .

 

ژل آلوئه ورا

هندی ها حدود 4000 سال پیش پی به خواص آلوئه ورا برده اند. تقریبا همه ی ما میدانیم ژل آلوئه ورا بیشتر از 20 ویتامین دارد ویتامین هایی که مغز سر را تقویت و جریان خون و رشد مو را بهبود می بخشد.

ژل آلوئه ورا همچنین حاوی پلی ساکاریدوگلیکوپروتئین است که رشد موراتقویت میکند ؛ اگر دچار کچلی بر اثر استرس وکمبود غذایی شدید هستید ژل آلوورا به کمک شما خواهد آمد برای این کار کافیت برگ آلوئه ورا را بازکنید و ژل ان را بیرون اورید و داخل مخلوط کن بریزید و روی سرد بمالید.

راز جالب موهای هندی ها شست و شو با آب سرد است.

این بخش مربوط به سبک زندگی افراد می شود وقتی موها را با آب داغ می شوید این گرما فولیکول ها را باز و چربی ایجاد می کند و محل رشدرا مسدود میکند اما آب سرد فولیکول ها را می بندد

راز دیگر زیبایی موهای هندی ها ماسک تخم مرغ

تخم مرغ حاوی پروتئین است که موجب رشد و مرطوب ماندن مو میشود، همه چیزی که نیاز دارید:

دو تخم مرغ تازه

مقداری ماست پروبیوتیک است.

ماست موهای آسیب دیده را درمان و باعث ضخامت آن می شود ؛ برای تهیه ماسک تقویت موهای سر ابتدا سفیده و زرده تخم مرغ را ازهم جدا کنید بعد به سفیده 4 تا قاشق ماست اضافه و خوب ترکیب کنید و روی سر بمالید و 20دقیقه بعد با آب سرد بشویید.

روغن مخصوص موهای هندی ها

روغن های زیادی برای تقویت موداریم اماهندی ها روغن بادام ،روغن درخت چای را پیشنهاد می کنند چراکه این روغن ها فواید زیادی برای درمان ریزش مو دارند. فراموش نکنید که به این لیست روغن زیتون یا نارگیل راهم اضافه کنید.

تقویت موها با ترکیب روغن های گیاهی :

6قطره ازهرکدام از این روغنها را ترکیب و به مدت 20 تا 30 دقیقه روی موها بمالید و سپس بشویید.

 

 

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *