دکترنوروزیان

وبلاگ

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر زن و مردی پیش بیاد. به جای استفاده از داروهای شیمیایی برای توقف ریزش مو های تان می توانید با ویتامین های موجود در منایع طبیعی ریزش مو های تان را متوقف کنید.

 

توقف ریزش مو با ویتامین 

هم مردان و هم زنان نیازمند مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد مغذی  برای جلوگیری از ریزش مو هستند که این مواد در بسیاری از مواد غذایی و مکمل های غذایی یافت می شود.بر همین اساس آشنایی با انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی و منابع غذایی آن ضروری  است.

 

توقف ریزش مو با ویتامین A 

بدن برای تولید چربی پوست سر (Sebum) به ویتامین A نیاز دارد. بدون چربی پوست سر، موهای ما خشک و شکننده می شود و شوره و پوسته های ضخیم در سر نمایان خواهد شد که درمان هر دو می تواند آزار دهنده باشد.شما می توانید مقادیر زیادی ویتامین A را که به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز شناخته می شود از مواد غذایی مانند انبه، پرتقال، هویج، سیب زمینی شیرین، کدو و جگر دریافت کنید.

 

توقف ریزش مو با ویتامین B

ویتامین B برای تولید هموگلوبین سالم که اکسیژن را از طریق گلبول های قرمز خون به پوست سر می رساند، ضروری است. برای دریافت ویتامین B می توانید مصرف مواد غذایی مانند ماهی و غذاهای دریایی، گوشت ماکیان، گوشت قرمز، لوبیا، موز، جو دوسر، تخم مرغ، سیب زمینی و شیر کم چرب یا بدون چربی را در برنامه غذایی خود جای دهید.

توقف ریزش مو با اسید فولیک 

این ویتامین در درمان و پیشگیری از ریزش مو نقش قابل توجهی دارد. مصرف مکمل ها و مواد غذایی حاوی اسید فولیک ، به کاهش احتمال ریزش مو و پیشگیری از نازک شدن موها در آینده کمک می کند و از طرفی برای افرادی که به صورت ژنتیکی در معرض طاسی قرار دارند، بسیار مفید است. اسید فولیک در مواد غذایی مانند نخود، نخود فرنگی،  مارچوبه آب پز و عدس پخته شده وجود دارد.

 

توقف ریزش مو با ویتامین D 

ریزش مو و نرمی استخوان دو مسئله مرتبط با کمبود ویتامین D است. ویتامین D در سلامت فولیکول های مو نقش دارد.

 

توقف ریزش مو با ویتامین E 

برای خون رسانی مطلوب به پوست سر نیازمند ویتامین E هستیم. همچنین، این ویتامین به افزایش جذب اکسیژن کمک می کند که موضوع مهمی محسوب می شود.ویتامین E در روغن های گیاهی، روغن آفتابگردان، روغن سویا، روغن ذرت، آجیل، برگ سبز شلغم و دیگر سبزیجات برگ‌دار یافت می شود. بهتر است ویتامین E را به صورت خوراکی مصرف کنید تا این که در قالب محلولی موضعی به کار گرفته شود زیرا بهتر جذب می شود.

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

ادرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

توقف ریزش مو با چند فرمول طبیعی

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *