دکترنوروزیان

وبلاگ

شامپو افزایش سرعت رشد مو

شامپو افزایش سرعت رشد مو

شامپو افزایش سرعت رشد مو

 شامپو افزایش سرعت رشد مو

شامپو افزایش سرعت رشد مو

آدرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

 

شامپو افزایش سرعت رشد مو

۱. روش معکوس
اگر «روش معکوس» را در گوگل سرچ کرده باشید، با برخی از ادعاهای عجیب‌وغریب روبرو می‌شوید. بعضی از افراد قسمت خورده‌اند که توانسته‌اند با این روش موهای خود را در یک هفته ۱۰ سانتی‌متر بلندتر کنند، درحالی‌که برخی دیگر ادعاهای منطقی‌تری دارند. اجازه دهید که صادقانه به شما بگوییم. ما هرگز روش برعکس کردن سر را امتحان نکرده‌ایم، اما شاید این راه هم جوابگو باشد. قطعاً این روش بدون ضرر است. شاید پوست سر شما با این روش تحریک شود.
۲. ماساژ پوست سر با روغن
به نظر می‌رسد استفاده از روغن، روغن و روغن بیشتر در تمامی وب‌سایت‌های سراسر جهان به‌عنوان راهی برای رشد موها توصیه شده است. ادعا می‌شود ماساژ مداوم پوست سر با روغن، از روغن کرچک گرفته تا روغن نارگیل، می‌تواند به رشد و تقویت موهای شما کمک کند. من خود به‌شخصه به دلایل مختلفی علاقه‌مند به روغن نارگیل هستم، اما شما می‌توانید هر روغن دیگری که دوست دارید را امتحان کنید. روش‌های درمانی هفتگی با روغن می‌تواند به‌طور مستقیم و با ماساژ سر شما انجام شده و روغن قبل از شست‌وشو به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی موهای شما بماند.
اگر واقعاً به دنبال تحریک بیشتر پوست سر هستید، کمی هم فلفل تند و یا سس تند به روغن ماساژ خود بیفزایید. افراد در سرتاسر اینترنت به این روش قسم می‌خورند. تحریک پوست سر برای مدت زیادی است که به‌عنوان راهی به‌منظور رشد بیشتر موها شناخته می‌شود. در استفاده از فلفل بر روی سر خود مراقب باشید، شاید پوست سرتان فلفل را دوست نداشته باشد!
۳. رژیم غذایی سالم
اگر شما همه‌چیزخوار هستید، تنها به سراغ رژیمی بروید که برای شما فایده داشته باشد. متخصصان مدعی هستند که داشتن یک رژیم غذایی کامل موهای شما را سالم‌تر و درخشان‌تر کرده و رشد آن‌ها را سریع‌تر می‌کند. اگر به دنبال غذاهای سالمی هستید که رشد موهای شما را افزایش دهد، شانس آورده‌اید. ما فهرستی بلندبالا از خوراکی‌های مفید برای تقویت موهای شما داریم.
سبزیجات
پروتئین‌ها
لوبیاها
شیر
اسیدهای امگا ۳
آجیل‌ها
۴. کاهش استرس
آیا می‌دانستید که استرس می‌تواند دلیلی برای توقف رشد موهای شما و حتی ریزش آن‌ها باشد؟ همان‌طور که می‌دانید استرس در زندگی می‌تواند خوب باشد، اما اگر این پدیده‌ی طبیعی از حد کنترل‌شده خارج شود، به رشد موهای ما آسیب می‌رساند. وقت آن فرارسیده تا با کاهش استرس به تقویت و رشد بیشتر موها کمک شود. فرقی نمی‌کند که به یک کلاس یوگا بروید یا به یک پزشک مراجعه کنید و یا شغل خود را تغییر دهید، اجازه ندهید که استرس باعث نابودی موهای شما شود.
۵. کرم‌های ضد قارچ
همه‌ی کرم‌های ضد قارچ این خاصیت را ندارند. تنها برخی از آن‌ها مناسب موهای شما هستند. این کرم‌ها را بر روی سر خود ماساژ داده و به رشد موهای خود کمک کنید. کرم‌های ضد قارچ به توازن قارچ‌های طبیعی در پوست سر شما کمک کرده، باعث تولید پوست سالم‌تر در سر شده و به موهای شما اجازه‌ی رشد بیشتر را می‌دهند. این مورد را می‌توان در صدر فهرست روش‌های عجیب‌وغریب برای رشد موها قرار داد. زنان بسیاری در وب‌سایت‌های سراسر دنیا به این روش قسم خورده‌اند. بااین‌حال دقت داشته باشید که پس از استفاده از این کرم‌ها، موهای خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید. این کرم‌ها چرب بوده و در صورت خوب شسته نشدن، وضع نامناسبی به موهای شما می‌دهند.
۶. شامپوهای غنی‌شده با پروتئین
شامپوهای مختلفی وجود دارد که مدعی هستند می‌توانند رشد موهای شما را تقویت کنند. شامپو و نرم‌کننده‌ای با نام «سریع» (Fast) مدعی شده است که می‌تواند رشد موها را چند برابر کند. به‌علاوه برخی از افراد هم گفته‌اند که با استفاده از این شامپو شگفت‌زده شده‌اند. درنتیجه می‌توان پذیرفت که شامپوهای غنی‌شده با پروتئین‌ها می‌توانند راه مناسبی برای رشد موهای ما باشند.
شامپو افزایش سرعت رشد مو

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *