دکترنوروزیان

وبلاگ

درمان ریزش مو زنان

درمان ریزش مو زنان

درمان ریزش مو زنان

 درمان ریزش مو زنان

درمان ریزش مو زنان

آدرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

درمان ریزش مو زنان

مشکل ریزش مو زنان در سنین مختلف دلایل مختلفی دارد ، چرا که سیستم بدنی یک زن در دوران بلوغ ، بارداری ، شیردهی و یائسگی متفاوت است و نیازهای خاص خود را دارد که با کمبود انها این مشکل رخ می دهد.ریزش مو زنان

ریزش مو زنان

هیچ چیز برای یک خانم رنج آورتر از این نیست که ببیند موهایش روز به روز کمتر میشود، اما تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. یک متخصص پوست اظهار داشت:این روزها ریزش مو در بین خانم ها بسیار رایج شده است. ۴۰ درصد از افرادی که در طول عمرشان ریزش موی موقتی یا دائم را تجربه می کنند، خانم ها هستند، البته مدل ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است.

دلایل ریزش مو در خانم ها

بعضی موهای شان شروع به نازک شدن می کند تا جایی که کم پشت به نظر می رسد. بعضی مرکز و جلوی سرشان به شدت خالی می شود و بعضی فرق سرشان به مرور خالی و خالی تر می شود. در واقع ریزش مو در خانم ها متفاوت از مردان است در خانم ها کمتر پیش می آید که خط موها در پیشانی عقب برود.

وی بیان کرد:در خانم ها بانک مو (موهای قسمت پشت سر) تحت تاثیر ریزش موی ارثی (ریزش موی آندروژنتیک) تغییر می کند و مویی که می خواهیم در قسمت جلو سر کاشت کنیم از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و پوشانندگی کافی ندارد ، اما در موهای قسمت پشت سر آقایان در اثر ریزش موی ارثی هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

موی آقایان در اثر ریزش موی ارثی (AGA) در قسمت جلوی سر به مرور نازک شده و پوشانندگی خود را از دست می دهد اما در خانم ها ریزش موی ژنتیکی به گونه ای است که تمام موهای سر نازک می شوند و قسمت بانک موها برای کاشت از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند.

این متخصص پوست اظهار داشت:از نظر علمی در زمینه ریزش موهای ژنتیکی در بانوان کاری نمی توان انجام داد تا زمان یائسگی فرد فرابرسد، اگر فردی قبل از موضوع یائسگی دچار ریزش موی ‍ژنتیکی باشد با داروهای آنتی آنتروژن که هورمون های مردانه بانوان را تعدیل می کند درمان می کنیم.

وی تاکید کرد:همچنین استفاده از داروهای سیپروترون استات ، متفورمین( کاهنده قند خون) و اسپیرونولاکتون موجب کاهش ریزش موی ارثی در بانوان و دختران جوان می شود.

درمان ریزش مو زنان

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *