X

پکیچ رویش مو

پکیج رشد موی دکتر نوروزیان با برند لاناریا قابل پخش فقط از طریق همین سایت

رویش مجدد مو تضمینی

رویش مجدد مو تضمینی

رویش مجدد مو تضمینی

آدرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

رویش مجدد مو تضمینی

گزنه با نام علمی‌Urtica dioic مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند، حتی در بعضی از موارد موی سر دوباره می‌روید. برای استفاده از این خاصیت ۶ گرم سر شاخه‌ها و برگها و ریشه گزنه را بتنهایی و یا با ۳۰ گرم چای کوهی در یک لیتر آبجوش ریخته و آنقدر بجوشانید تا حجم مایع به نصف برسد. شبها مقداری از این مایع را به سر بمالید و صبح بشوئید.

 

اگر ریشه ى مرا در الکل شصت درجه خیس کنید، و آن را پانزده روز در آفتاب بگذارید و بعد صاف کنید مایعى بدست مى آید که چنانچه سه قاشق آنرا با آب مخلوط کرده ، به سر بمالید از ریزش مو جلوگیرى مى نماید.

 

زیر پوست خشن این گیاه، خواص پزشکی فوق‌العاده‌ای نهفته است. این گیاه باعث  زیبایی و تقویت موها می‌شود. یونانی‌ها و رومی‌های باستان از این گیاه برای رشد سریع‌تر موهایشان استفاده می‌کردند.

 

 

طرز استفاده از گزنه

۱- دم کردن گزنه

مقدار ۴۰ گرم برگ گزنه را در یک لیتر آبجوش ریخته و بمدت ۱۰ دقیقه دم کنید . از شب تا صبح روی موهایتان باشد .

رویش مجدد مو تضمینی

۲- جوشانده گزنه

مقدر ۳۰ گرم گزنه را در یک لیتر آب ریخته و بمدت ۱۰ دقیقه آنرا بجوشانید .

 

۳-تنطور گزنه

یک قسمت برگ گزنه را با پنج قسمت الکل ۵۰ درجه طبی مخلوط کرده  و در داخل شیشه در بسته بریزید و بمدت ۱۵ روز هر روز آنرا تکان دهید بعد از اینمدت آنرا صاف کرده و در شیشه دربسته نگاهدری کنید . مقدر مصرف آن ۱۵-۱۰ قطره سه بار در روز می‌باشد .

رویش مجدد مو تضمینی

admin: