دکترنوروزیان

وبلاگ

چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟

چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟

چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟

همه ی ما خواهان موهایی سالم ،بلند چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ و ضخیم برای خود هستیم و همیشه به دنبال راهکاری برای افزایش رشد موها و بهبود سلامت اونا میگردیم . چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟در بسیاری از مطالب ذکر شده که موها باید رشدی برابر با 1 تا 1.5 سانتی متر رو در ماه داشته باشن بنابراین به نظرم لازمه که دلایل توقف رشد موها رو هم بدونیم و با شناسایی این عوامل در مورد خودمون راه حل صحیح مقابله با اونو پیدا کنیم .پس کمی حوصله داشته باشین و با من همراه باشین.

چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟

شکنندگی موها از رشد آنها جلوگیری میکند

عوامل زیادی وجود داره که ممکنه باعث ایجاد شکنندگی در موها بشه چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ و رشدی رو چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ که مد نظر شماست موهاتون نداشته باشن .از جمله عوامل ایجاد این شکنندگی ها شست و شوی نامناسب ، شانه زدن اشتباه و شیوه ی نادرست خشک کردن موها میباشد .چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ فقط با رعایت نکاتی بسیار ریز اما حساس میتونین رشد بهتر موهاتونو تامین کنید.موها رو تا زمانی که خیس هستند شانه نزنید زیرا موهای خشک راحت تر شانه میخورند و گره های بین اونا هم راحت تر باز میشه .برای شستن موهاتون حتما جنس مو چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ رو تشخیص داده و از شامپو و نرم کننده های مخصوص استفاده کنید چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ و در آخر اینکه برای خشک کردن موهاتون هیچ وقت اونارو نپیچونین چون باعث شکنندگی موها میشه.

چطور جلوی موخوره رو بگیریم؟

شاید فکر کنید هیچ راهی به جز کوتاه کردن مو برای موخوره وجود نداره. چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ ولی ما در این مطلب مواردی رو پیشنهاد میدیم که میتونه بدون کوتاه کردن جلوی موخوره رو بگیره….

شکنندگی موها از رشد آنها جلوگیری میکند

انواع ژل ها و سایر محصولات تثبیت کننده ی مو که برای زیبایی موها استفاده میشه از جمله عوامل بسیار مخرب برای پوست سر به حساب میاد و با بستن منافذ پوست رشد موها رو متوقف میکنه.چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ توصیه میشه برای چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ زیبایی موها چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ تا حد امکان از اسانس های طبیعی استفاده کنید و یا در صورت استفاده از مواد شیمیایی حتما در پایان روز سر خود را با دقت بشویید و از پاک شدن این مواد کاملا مطمئن شوید.

موخوره

موخوره یکی از شایع ترین مشکلات برای مو در بین خانوم هاست و اصلی ترین دلیل اون هم خشکی موها و استفاده ی بیش از اندازه از لوازم آرایشیه .موخوره یا دوتایی شدن انتهای تار موها باعث نازک شدن تار مو و در نهایت شکنندگی موها و توقف در رشد چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟اون میشه.چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ بهترین راه در درمان این مشکل کوتاه کردن 2 الی 3 سانتی متر از انتهای مو است ولی ما در مطلب درمان موخوره با روش های طبیعی و خانگی راه حل های بیشتری رو هم برای مقابله با این مشکل در اختیارتون گذاشتیم.

افزایش سن و استرس های عاطفی از جمله عوامل بسیار مهم در کاهش رشد مو هستند

با بالا رفتن سن افراد رشد موها کاهش پیدا کرده و نازک تر هم میشود و چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ از جمله عوامل ایجاد این کاهش رشد میتوان افزایش تولید چربی در پوست سر را ذکر کرد.چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ استرس های عاطفی هم باعث کاهش رشد و ریزش موها میشن.چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ با بالارفتن سن نمیتوان مقابله کرد اما در مقابله با مصائب و سختی ها میتوان صبور بود و برای تقویت موها هم از ماسک موچرا رشد موهایتان متوقف شده است؟  استفاده کرد.

حرارت بالا و آسیب جدی به موها

استفاده از حرارت بالای اتوی مو و یا سشوار از جمله عوامل بسیار چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ مخرب برای موها چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ به حساب میاد که متاسفانه برای زیباتر کردن موها و مدل دادن به اونا بسیار پر کاربرده .حرارت بالا باعث خشکی ، شکنندگی ، موخوره و بساری دیگر از مشکلات میشه.چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ برای محافظت موهاتون در مقابل این موارد حتما از محصولات مرطوب کننده ی مو مانند اسپری ها و سرم های مخصوص استفاده کنید.

ژنتیک

هر فردی یک چرخه ی رشد موی منحصر به فردی برای خودش داره چرا رشد موچرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ هایتان متوقف شده است؟ که تحت تاثیر عوامل ژنتیکی و ارثیه .در بسیاری از مقالات علمی ذکر شده که ریزش موی ارثی قابل درمانه و اما این بحث واقعا تخصصی و خارج از حوصله ی این مطلبه

هر چیزی که ما به عنوان مواد غذایی مصرف میکنیم تاثیر مستقیم بر سلامت پوست و موی ما داره و کمبود برخی ویتامین ها به طور حتم آسیب جدی به رشد موها وارد میکنه .در مصرف مواد غذایی بیشتر دقت کنید و سعی کنید وعده هایی سرشار از ویتامین و مواد معدنی داشته باشین و نوشیدن کافی آب در طول روز رو هم فراموش نکنید.

عوامل زیادی وجود داره که ممکنه باعث ایجاد شکنندگی در موها بشه و رشدی رو چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ که مد نظر شماست موهاتون نداشته باشن .از جمله عوامل ایجاد این شکنندگی ها شست و شوی نامناسب ، شانه زدن اشتباه و شیوه ی نادرست خشک کردن موها میباشد .چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ فقط با رعایت نکاتی بسیار ریز اما حساس میتونین رشد بهتر موهاتونو تامین کنید.موها رو تا زمانی که خیس هستند شانه نزنید زیرا موهای خشک راحت تر شانه میخورند و گره های بین اونا هم راحت تر باز میشه .برای شستن موهاتون حتما جنس مو چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟ رو تشخیص داده و از شامپو و نرم کننده های مخصوص استفاده کنید چرا رشد موهایتان متوقف شده است؟

برای خشک کردن موهاتون هیچ وقت اونارو نپیچونین چون باعث شکنندگی موها میشه.

مصرف دارو

اگر شما تحت درمان برای آلرژی ، اختلالات هورمونی و یا هر بیماری دیگه ای هستین بهتره در رابطه با مصرف ویتامین ها با پزشک خود مشورت کنید و در صورت تایید حتما ویتامین B12 و روی را برای داشتن رشد موی متعادل مصرف کنید.

 

 

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *