دکترنوروزیان

وبلاگ

اگر زياد به موهاي خود مي رسيد بخوانيد

اگر زياد به موهاي خود مي رسيد بخوانيد

اگر زياد به موهاي خود مي رسيد بخوانيد

رسيدگي به موها و استفاده از ژل ها به ساقه موها و شانه زدن در اين صورت موجب ريزش موها مي شود.

یک متخصص پوست و مو، گفت: ژل موهايي كه بر روي مو زده مي شوند تا موجب زيبايي موها شود، هيچگاه موجب ريزش مو نخواهند شد زيرا ژل بر روي ساقه مو زده مي شود و تأثيري به ريزش مو نخواهند داشت.

وي عنوان كرد: فقط اين ژل ها موجب چسبيده شدن ساقه هاي مو به يكديگر مي شوند و فرد در صورت شانه كردن موهاي ژل زده شده، تعداد زيادي از تارهاي مو را دچار ريزش مي كند.

وي افزود: چون ژل هايي كه بر روي ساقه مو وجود دارند با شانه زدن موها، ريشه هاي در حال استراحت را از سر جدا مي كند و تنها راه ممكن براي جلوگيري از ريزش موهاي ژل زده، شانه پس از شستشوي موهاست.

اگر زياد به موهاي خود مي رسيد بخوانيد

نرم کننده های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع تری را تجربه خواهد کرد.

راهی برای ضخیم‌کردن موها وجود دارد؟

اگر به طور ژنتیکی موی نازکی داشته باشیم، درمان ندارد. اصلا نباید خودمان را با دیگران مقایسه کنیم. البته اقدام‌های موضعی مثل کراتینه و پروتئینه کردن تا حدی باعث ضخیم‌تر شدن موها می‌شود اما نتیجه آنها خیلی محسوس نیست. اگر پوست سفیدی دارید، روشن کردن مو می‌تواند باعث کاهش تفاوت رنگ پوست صورت و مو و پرتر و ضخیم‌تر به نظر رسیدن موها شود. اگر دلیل نازکی و کم‌پشتی موها اختلالات تغذیه‌ای‌ است، باید با رعایت رژیمی متعادل و متنوع سرشار از تمام گروه‌های غذایی و ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن و در کنار آن مصرف مکمل‌ها، نیاز بدن را رفع کرد. در سایر موارد باید علت زمینه‌ای نازک شدن موها مشخص شود و با بررسی‌های هورمونی و تیروئیدی و درمان، موها دوباره ضخیم خواهد شد.

اگر زياد به موهاي خود مي رسيد بخوانيد

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *