دکترنوروزیان

وبلاگ

مدل موی مناسب متناسب با چهره تان

مدل موی مناسب متناسب با چهره تان

روش های تقویت موی سر

از محصولات بهداشتی با کیفیت برای تقویت موی سر استفاده کنید. به خاطر داشته باشید با وجود اینکه استفاده از محصولات با‌کیفیت می‌تواند به تقویت مو کمک کند، اما استفاده نادرست و بیش از حد از این محصولات کاملا برعکس عمل می‌کند و می‌تواند یکی از علت‌های ضعیف و نازک شدن تار‌های مو باشد. ترمیم تارهای موی ضعیف‌شده به مراتب از تقویت و جلوگیری از آسیب دیدن موها پرهزینه‌تر است و شما مجبور می‌شوید از محصولات تقویت‌کننده بیشتری استفاده کنید. استفاده بیش از حد از این محصولات نیز موجب می‌شود موها بیشتر آسیب ببینند و به علت باز شدن کوتیکول یا پولک‌های مو حالت خشن داشته باشند.

برای تقویت کردن موهای شکننده چند قطره روغن چوب صندل را با چند قطره روغن زیتون و جوجوبا به موها بمالید.

 

از روغن آرگان استفاده کنید. این روغن حاوی سطوح بالای اسیدهای چرب ضروری برای پوست است و به درخشندگی و تقویت موی سر کمک می کند

مدل موی مناسب متناسب با چهره تان

متداول ترین مدل های مویی که توسط خانم ها انتخاب می شوند عبارتند از:

1 – مدل موی صاف و باز
موی صاف نشان دهنده سلامت صاحب آن است و نشان می دهد که خانم هم به سلامت موها و اعضای بدن خود اهمیت می دهد.

چگونه این مدل مو را داشته باشیم؟
قبل از خشک شدن کامل موها و استفاده از سشوار از سرم مویی که حاوی سیلیکون است استفاده کنید. سپس موهای خود را دسته دسته کنید و سشوار را از بالا به پایین روی موهای خود به طور مستقیم بکشید و با یک شانه آن را شانه کنید تا موهای صاف داشته باشید.

2 – مدل مو با اندکی پف
تنها تفاوتی که این مدل با مدل موی قبلی دارد ین است که این مدل مو اندکی روی شانه ها دارای تاب و پیچ بسیار ملایمی است.

چگونه این مدل مو را داشته باشیم؟
روی موهای خیس، نه خیلی خیس البته از کرمی استفاده کنید که موها را نرم می کند.سپس با استفاده از برس گرد از پایین موها شروع کنید و آن را دور برس بپیچید و به این ترتیب موهای شما دقیقا در کنار چهرتان قرار می گیرند وقتی که موهایتان خشک شد از سرم مویی استفاده کنید که موهای شما را براق جلوه میدهد.

مدل موی مناسب متناسب با چهره تان

3 – مدل موی باهوش اما نامرتب
این مدل مو بیشتر برای خانم های با موهای کوتاه توصیه می گردد. شکستگی های قوی که روی موها پدید می آید استخوان های گونه و چشم ها را بسیار زیبا نشان خواهد داد.

چگونه این مدل مو را داشته باشیم؟
روی موها خیس خود اسپری براق کننده مو بزنید، سپس موهای خود را به 2 دسته تقسیم کنید و با برس گرد آن را خشک کنید، سپس انتهای موها را به سمت خارج انحنا دهید.

4 – مدل موی دم اسبی نامتقارن
این مدل مو برای همه خانم ها با هر فرم صورت مناسب است به خاطر اینکه نامتقارن است و هم شما را مطمئن خواهد ساخت که کاستی هایی که فکر می کنید در صورت شما وجود دارد مخفی باقی بماند.

چگونه این مدل مو را داشته باشیم؟
روی موهای خیس خود مقداری ژل استفاده کنید سپس موهای خور را به سمتی که همیشه شانه می کنید یا از آن قسمت موهای خود ر ا می بندید شانه و سپس خشک کنید.پس از آن موهای خود را به آرامی ببندید و موی خود را ثابت کنید.

مدل موی مناسب متناسب با چهره تان

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *