دکترنوروزیان

وبلاگ

اکسیر جوانی مو

اکسیر جوانی مو
photo_2018-01-23_15-26-50-1200x796.jpg

اکسیر جوانی مو

 

داشتن ظاهری زیبا و بی نقص برای خانوما خیلی مهمه و اگه بشه از راه کم ضرر یا مفید به زیبایی رسید یه ایده آل برای خانوما بحساب میاد. برای داشتن بهترین پوست مو و ناخن داروهای گیاهی با اثر عالی وجود داره. در این مطلب سعی کردم روش های طب سنتی برای تقویت موها و کمک به رشد موها رو شرح بدم که اگه به صورت مداوم استفاده کنید، حتما تاثیرش رو خواهید دید.

رویش مجدد مو با طب سنتی

برای درست کردن روغن مورد، سه پیمانه مورد و یک پیمانه روغن زیتون لازمه، مورد رو بجوشانید آبش رو صاف کنید، تفاله رو دور بریزید، آبش رو تو یک پیمانه روغن زیتون بریزید و بعد با هم بجوشانید تا آبش تبخیر بشه و روغن بمونه، روغن به دست اومده برای روئیدن مو خیلی مؤثره.

اکسیر جوانی مو

ترکیبی که میگم خدمتتون برای سیاه کردن مو استفاده میشه و همچنین مانع ریختن مو میشه و به رویش مجدد مو کمک میکنه. طریقه ساختن روغن به این صورت است که آمله، مورد و ریشه کاج، از هر کدوم به نسبت مساوی بجوشانید، آبش رو تو روغن کنجد بریزید و دوباره بجوشانید و بطور مداوم هر شب استفاده کنید تا اثر فوق العاده این دارو رو ببینید.

تقویت مو و حالت دهنده

100 گرم نخود رو نرم کوبیده در 4 لیوان آب جوشانده تا یک لیوان شود سپس با 2 استکان روغن کنجد داخل کرده دوباره بجوشانند تا آبها تبخیر شود، روزی سه مرتبه بمالند.

 

اکسیر جوانی مو

چکار کنم موهام زودتر بلند شه؟

رشد سریع موها یکی از بزرگترین دغدغه های ما خانوماست برای همین چند نسخه موثر براتون در ادامه میگم گل سرخ 40 گرم، مورد 40 گرم، برگ درخت کاج 40 گرم، آمله 40 گرم، پرسیاوشان 10 گرم رو با هم بجوشونید از معجون به دست اومده بصورت روزانه سرتون رو با اون بشویید.

شستشو با برگ بید، گل خطمی، اسپرزه، بومادارن، بنفشه، شاه تره، اسطوخدوس، آب سیاهدانه هر کدوم از داروهای گفته شده برای رشد مو مفیده بعد از تموم شدن حمام از آب گیاهان برای سر استفاده کنید و بعد از ده دقیقه آبکشی کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  افزایش رشد موی سر با آب برنج

 

اکسیر جوانی مو

 

جلوگیری از ریزش مو با طب سنتی

لادن سه پیمانه، مازو و مرصاف و مصطکی از هر کدوم یه پیمانه و قردمانا دو پیمانه و کندر یک پیمانه، همه رو آسیاب کنید و در روغن گل حل کنید این درمان هم بطور شبانه باید استفاده بشه.

اکسیر جوانی مو

 

پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکتر نوروزیان برای نتیجه بهتر

استفاده از محلول رویش موی لاناریا

محلول رویش موی لاناریا با ترکیب گیاهی وبدون عوارض موجب رویش مو ها وجلو گیری از ریزش آن ها میشود.

این محلول که توسط دکتر نوروزیان تهیه شده توانسته از نظر کاربران به عنوان بهترین داروی رویش مو تا به حال انتخاب شود.به شما هم پیشنهاد میکنیم این محلول را تهیه کنید.

اکسیر جوانی مو

آدرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

http://roshdmou.ir

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *