دکترنوروزیان

وبلاگ

داروخانه دکتر نوروزیان خطر

داروخانه دکتر نوروزیان خطر

داروخانه دکتر نوروزیان خطر

 

در چند روز اخیر دربعضی سایت ها وشبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام خبری با عنوان “داروخانه دکتر نوروزیان خطر” منتشر شده که باعث شده ابهاماتی در بین استفاده کنندگان از این محلول وپکیج رشد مو پیش بیاید.

هرچند این شایعه وخبر دروغ توسط افرادی نوشته شده که از نحوه تجویز این محلول و محتویات پکیج اطلاع درستی ندارند ولی لازم میدانیم توضیحاتی را در مورد مطالبی که در این خبر ها آمده ارائه کنیم.

در متن این شایعات در ابتدا نوشته شده که افراد زیادی به داروخانه برای دریافت داروی ریزش مو مراجعه میکنند کهظاهرا بعضی از آن ها نیز راضی هستند.باید اعلام کنیم که با یک بررسی کوچک در مطالب نظرات همین سایت در میابید که اکثر استفاده کنندگان از داروی دکتر نوروزیان از نتیجه مطلوب آن راضی هستند وکمتر شکایتی از سوی استفاده کنندگان به ما ارائه شده است.

در بند بعدی این خبر ها آمده است که در تجویز مکمل های محلول ازقرص فینستراید وقرص های با عوارض بالا استفاده میشود که کاملاکذب است.

مکمل های محلول دکتر نوروزیان با توجه به شرایط ونوع ریزش موی فرد انتخاب میشوند که عموما شامل:

کپسول زینک پلاس و یا مولتی ویتامین های مرتبط با رشد مو،صابون گیاهی هفت گیاه ،شامپو برای رشد مو و ضد ریزش مو ،می باشد.

همچنین در این خبر آمده که محلول تجویز شده کاملا بی نام و نشان است ومحتویات ان مشخص نیست،که تمامی استفاده کنندگان ومخاطبان این سایت مکرر محتویات محلول رویش مو را خوانده اند که مجددا در این مطلب نیز این محتویات را ذکر میکنیم تا پایانی باشد بر شایعات و خبر های دروغی که در مورد این محلول نوشته میشود.

ترکیبات این محلول شامل:

الکل،عصاره بابا آدم،آب دیونیزه،روغن درخت چای،عصاره نعنا،گلیسیرن،عصاره دم اسب، است که تماما گیاهی وبدون عوارض است.

داروخانه دکتر نوروزیان خطر

در این مطلب به تمام کسانی که اقدام به دروغ پردازی وشایعات بی اساس در مورد این مجموعه می کنند اعلام میکنیم که ما همچنان با قدرت و با اتکا به رضایت مصرف کنندگان این محصول به کار خود ادامه می دهیم.

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *