دکترنوروزیان

وبلاگ

جلوگیری از آسیب دیدن مو در هنگام رنگ زدن

جلوگیری از آسیب دیدن مو در هنگام رنگ زدن

جلوگیری از آسیب دیدن مو در هنگام رنگ زدن

پنج نکته در مورد جلوگیری از آسیب دیدگی موهای شما به هنگام رنگ کردن
این روزها همه فکر می کنند که اکثر رنگ موها به صورتی ساخته شده است که از آسیب زدن به مو پیشگیری می کنند.با این حال این موضوع مطلق نیست. هنوز هم مشکلات بالقوه ای به دلایل گونا گون در این مورد وجود دارد ، که می تواند منجر به فاجعه شود.

برخی از رنگ موها باعث خشک و زبر شدن موها می شود ، به همین دلیل در این مقاله سعی بر این است که پنج مورد از بهترین و ضروری ترین نکات در مورد رنگ کردن موهای شما و سالم نگه داشتن آنها ارائه شود.
یکم.انتخاب رنگ موی ملایم
رنگ کردن مو یک ، روند شیمیایی است و همه رنگ موها تا حدودی به موهای شما آسیب می زنند. با این حال، در دنیای رنگ مو محصولاتی وجود دارند که ملایم تر و بهتر از بقیه هستند. ما رنگ هایی را پیشنهاد می کنیم که هم ضد حساسیت و هم تقویت کننده هستند.

جلوگیری از آسیب دیدن مو در هنگام رنگ زدن


دوم. رنگهای نیمه دائمی شامل مواد شیمیایی کمتر
با این که اکثر شما دچار وسوسه انتخاب یک رنگ موی دائمی هستید، اما رنگها نیمه دائمی از گزینه های اصلی سالم نگه داشتن موهای شماست.چون معمولا رنگ موهای دائمی دارای مواد شیمیایی قوی تری است(حتی بهترین آنها).
معمولا این رنگ موهای دائمی دارای مواد شیمیایی بیشتری هستند و موهای شما را در معرض آسیب دوچندان قرار می دهند.
سوم.به حداقل رساندن استفاده از لوازم حرارتی
آسیب دیدن مو معمولا نتیجه چندین فاکتور است که گرد هم آمده اند.اگر شما موهای خود را بارها خشک می کنید ، یعنی از اتو مو یا دیگر لوازم حرارتی نظیر آن استفاده می کنید ، احتمال آسیب دیدن موهای شما به شدت افزایش می یابد.مهم است که با طرز کار استفاده از لوازم حرارتی خود به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید حرارت آن را تنظیم و از آن به درستی استفاده کنید.
چهارم.حتما اول موهای خود را بشویید.
رنگ کردن موهایی کثیف به ریشه مو صدمه می زند. ابتدا باید مطمئن شوید که موهای شما فاقد هر گونه چربی یا کثیفی یا حتی پسمانده شامپوی شماست.آلودگی های موجود در مو ها از جذب و حفظ رنگ جلوگیری می کند. رنگ کردن مو بدون شستشو ، باعث تناقض رنگ و بروز لک در موها می شود .

پنجم.برای اولین بار رنگ موی خود را بر روی تنها یک رشته از مو های خود امتحان کنید.
بهترین راه برای ارزیابی این که رنگ چه اثری بر روی موهای شما دارد ، این است که آن را بر روی محدوده کوچکی از موهای خود امتحان کنید.یک رشته از موهای خود را انتخاب کرده و آن را با رنگ موی خود کاملا رنگ کنید.
بعد از شستن موهای خود،ببینید که آیا رنگ موی شما هیچ گونه تاثیر منفی یا آسیبی بر روی موهای شما دارد یا خیر ؟ اگر رشته موی شما با رنگ جدید سازگار بود با آسودگی آن را بر روی بقیه موهای خود نیز استفاده کنید.
استفاده با دقت از این نکات باعث می شود که محصولات انتخابی شما سالم تر باشد و آسیب دیدگی موهای شما به حداقل برسد.

جلوگیری از آسیب دیدن مو در هنگام رنگ زدن

 

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *