دکترنوروزیان

وبلاگ

تقویت موها با تخم مرغ

تقویت موها با تخم مرغ

تقویت موها با تخم مرغ

 

تخم مرغ خواص بسیاری داره که برای بدن مفیده. تخم مرغ حاوی ۷۰ درصد کراتین و یکی از منابع غنی از انواع پروتئین هاست. پروتئین ها به تعمیر موهای آسیب دیده شما کمک میکنه و برای هر نوع مویی مناسب هست و به رشد بهتر و بیشتر موها کمک میکنه. در این مطلب خواص عالی تخم مرغ برای مو رو بررسی میکنیم و چگونگی استفاده از ماسک تخم مرغ روی موها رو توضیح میدیم.

اگر موهای چربی دارین بهترین درمان برای موهای شما سفیده تخم مرغ هست. سفیده تخم مرغ به از بین بردن چربی اضافی از روی موها کمک میکنه.

اگر هم موهای معمولی و یا خشک و شکننده ای دارین از زرده تخم مرغ برای موهاتون استفاده کنید که بهترین تقویت کننده برای موهاست. زرده تخم مرغ موها رو مرطوب نگه میداره و یک نرم کننده طبیعی برای موهاست.

زرده تخم مرغ برای تقویت موها

زرده تخم مرغ حاوی مقادیر بالایی از انواع پروتئین ها٬ ویتامین ها و اسید های چرب هست. زرده تخم مرغ دارای ویتامین هایی مثل A و D و E هست که باعث کمک به رشد مو و جلوگیری از ریزش مو میشن.

تقویت موها با تخم مرغ

ماسک مو با زرده تخم مرغ برای موهای معمولی و خشک

  • ۲ زرده تخم مرغ
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۱ فتجان آب

روغن زیتون ماده دیگه ای هست که در این ماسک وجود داره. روغن زیتون به نرمی و لطافت بیشتر موهاتون کمک میکنه و همچنین از پوسته های سر جلوگیری میکنه و از سفیدی زودرس موها نیز پیشگیری میکنه. ترکیب زرده تخم مرغ و روغن زیتون که هر دو سرشار از مواد مغذی برای مو هستن به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک میکنه.

طریقه مصرف ماسک مو با زرده

ابتدا روغن زیتون و زرده ها رو با هم خوب مخلوط کنید و نصف فنجان آب رو بهش اضافه کنید. با دو انگشت کم کم ماسک رو به همه نقاط سر و موهاتون به طور یکسان بمالید. بعد هم کلاه رنگ یا یه پلاستیک روی سرتون بذارید و ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید تا روی موهاتون بمونه. بعد هم با آب بشویید. البته میتونید بعدش از شامپو هم برای از بین رفتن بوی تخم مرغ استفاده کنید.

این ماسک رو دو بار در ماه روی سرتون بذارید و از نتیجه عالیش بهره ببرید.

 

تقویت موها با تخم مرغ

ماسک مو با سفیده تخم مرغ برای موهای چرب

این ماسک مناسب تمام کسانی هست که موهای چرب دارن. چربی بیش از اندازه میتونه مشکلات زیادی رو به همراه داشته باشه. منافذ پوست رو مسدود میکنه و باعث ایجاد انواع جوش و آکنه میشه. ماسک مویی که در اینجا پیشنهاد میکنیم حاوی عسل و روغن زیتون هست. سفیده تخم مرغ به از بین بردن چربی های اضافی روی موهاتون کمک میکنه و روغن زیتون باعث نرمی و لطافت موهاتون میشه و عسل به موهاتون درخشندگی میده. پس اگه موهای چربی دارین حتما این ماسک مو رو امتحان کنید.

  • ۲ سفیده تخم مرغ
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  درمان ریزش مو زنان

مقدار این ماسک مو به مقدار موها و بلندی و کوتاهیش بستگی داره که میتونید به همین نسبت کم و زیادش کنید. این ماسک رو هم با استفاده از دو انگشت رو کل سرتون به طور یکسان بمالید و کلاه رنگ یا پلاستیک روی سرتون قرار بدید و برای ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد با شامپو بشورید. برای شستن این ماسک کمی باید حوصله به خرج بدید چون کمی خشک و چسبنده اس.

این ماسک رو هم دو بار در ماه روی موهاتون بذارید تا نتیجه مطلوبی بدست بیاد.

تقویت موها با تخم مرغ

پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکتر نوروزیان برای نتیجه بهتر

پکیج رویش موی دکتر نوروزیان با تاثیر شگفت انگیز وبدون عوارض میتواند زیبایی را به شما باز گرداند.

این پکیج که شامل محلول لاناریا ودارو های مکمل جلوگیری از ریزش مو است توانسته نظر بسیاری از بیماران و استفاده کنندگان از این دارو را به خود جلب کند.

تقویت موها با تخم مرغ

آدرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *