دکترنوروزیان

وبلاگ

اسپری مو دکترنوروزیان

اسپری مو دکترنوروزیان

اسپری مو دکترنوروزیان

اسپری مو دکترنوروزیان

افشانه‌ها یا اسپری‌های مو ، اساسا محلول هایی هستند که وقتی بر مو افشانده شوند، پوشش نازکی با استحکام کافی ایجاد می‌کنند که پس از تبخیر حلال ، مو را در جای خود نگه می‌دارد.
در بین انواع مختلف مدل دهنده ها اسپری مو طرفداران بیشتری دارد به طوری که در رده محصولات مراقبت از مو بعد از شامپو، بیشترین فروش از آن این محصول بوده است.

اسپری های مو دو دسته اند:

1- اسپری مدل دهنده “Working” hair sprays که برای مدل دادن به موها به کار می روند.اسپری مو دکترنوروزیان.

2- اسپری تثبیت کننده “Finishing” hair sprays که برای تثبیت مدل مو، استفاده می شوند.

اَشکال(Forms) مختلف اسپری برای انواع مختلف مو در بازار فروخته می شود که علاوه بر مواد تشکیل دهنده فرمول آنها، در نحوه پاشش قطرات با هم تفاوت دارندو نحوه پاشش قطرات نیز رابطه مستقیم با افشانک اسپری دارد.

هر چه قطرات اسپری با اندازه درشت تری پراکنده شوند موها با قدرت بیشتری به هم متصل می شوند ولی در عوض دیر تر خشک می شوند و مو حالت چسبناک به خود می گیرد. بر عکس هرچه اندازه قطره های اسپری کوچکتر باشد قدرت اتصال موها کمتر شده، زودتر خشک می شود وبا برطرف شدن حالت چسبناک احساس بهتری در اثر استعمال فراورده در هنگام لمس موها، برای مصرف کننده بر جای می ماند.

در انتخاب اسپری باید دقت کنیم تعادل مناسبی بین لطافت و استحکام فراورده بر قرار باشد به آن معنا که نه خیلی خشک و مستحکم باشد که لطافت را فدای خود کند و نه آنقدر نرم و بی اثر که کارایی نداشته باشد.

همانطور که گفتیم اسپری ها بر پایه الکل ساخته می شوند بنابراین حاوی مواد اشتعال پذیر هستند پس مراقب باشید هنگام استفاده، هیچ گونه شعله ای طراف شما روشن نباشد.(حتی سیگار هم نباید روشن باشد) اسپری را دور از دسترس بچه ها قرار دهید و آنرا بر روی پوست سر آسیب دیده و زخمی به کار نبرید.

برای استفاده می توانید از دستور العمل زیر پیروی نمائید:

1- موها را شامپو نموده با حوله خشک کنید.

2- اسپری مدل دهنده (Working hair spray)را با استفاده ازشانه دندانه درشت به طور یکنواخت روی همه موها پخش نمایید .

3- موهای خود را به چند قسمت تقسیم نموده و هر قسمت را مطابق مدل دلخواه خود شکل دهید.

اگر صاف نمودن موهای طره دار مد نظرتان است در این مرحله می توانید با شانه مناسب موهای خود را به حالت کشیده در آورید و با استفاده از اسپری تثبیت کننده مدل نهایی را بر روی موهایتان ثابت نمائید

اسپری مو دکترنوروزیان

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *